tiiephondendarablondinfrida

Alla inlägg under januari 2010

Av friida - 29 januari 2010 18:00

Om en timma typ , ska jag möta karro & mathea och gå till gårn :D

 Där ska vi träffa alla andra och ha kul :D 

                         hur se eran fredaag ut ? 

 

  /ffriida§

Av friida - 29 januari 2010 15:22

 Idag har vi studiedag , som betyder sov morgon ÄNTLIGEN :D 

                Ikväll blire kanske gårn :) 

                      Någon som ska dit ?   

Bjuder på klippet , :)'



/ ffriiidaa'§

Av friida - 25 januari 2010 18:17

         Hej bloggen ! :) Idag vare skolan , hände inte så mycket förutom på so:N :D 

    Jag och hanna gick fram till mr.holmgren och fråga om vi fick jobba tsm...


           Hanna: Kan vi jobba tsm ? 

          Mr.h : Ahh det går bra vad heter ni ? 

          Hanna : gissa :D 

          Mr.h : Isa och ? 

          Hanna: Jag heter hanna :)

           Jag : Jag heter inte isa ! Jag heter frida :) 


          hahahhahaha :D Bussen hem var oxå kul , då jag och felicia dansa och sjöng :)





/ffriidaa§

      



Av friida - 23 januari 2010 18:42

lördag och äntligen nästan frisk (y' Idag har jag pluggat allt som jag ligger efter i , och städat rummet som verkligen behövdes städas ;) 


Här kommer en gammal favorit ! 





   



   Slänger in en bild på mig idag oxå :) 


    T-shirt : bikbok 

     Svarta jeans ; Gina tricot 




/fffriiida §

Av friida - 22 januari 2010 19:00

Veckan börjades med att vara sjuk och slutas med att vara sjuk ;( 

Har vart själv hela dagarna , och ikväll ska jag oxå vara själv då familjen är och äter med martins lag :) Dagen spenderades i soffan och där slutar den framför let's dance!


                      Någon mer som ska se det ? :)

   veckans outfit ; beverly hills overall- bik bok :) 



/ ffriidaa§

Av friida - 21 januari 2010 21:39

       Hej bloggen ! :) 

Nu har jag tröttnat på att vara sjuk , har fan haft feber sen i måndags ! 

Det ända som gör det bättre är att man har tv:n och dator:n :D 

Snart kan jag nog hela tv tablån så mycket som jag tittat ! x) 



Tänkte tipsa lite om bloggarna jag läser :)

Här kommer mina favvosar :D


fokis.se 

kenzas.se

blondinbella.se

hannainthemiddleofthewood.blogg.se (KOMMENTERAMASSOR!(Y) )

lussies.blogg.se



/fffriidaa' §

Av friida - 19 januari 2010 18:35

           nu sitter jag och tittar på min femte one tree hill avsnitt ! x)

                                    älskar tv.blinkx :)

Av friida - 19 januari 2010 12:54

Gårdagen trodde man skulle vara i skolan , men efter två lektioner tog jag tåget hem. Då jag inte mådde bra , idag är jag oxå hemma ;( Ibland kan det vara skönt att bara ligga i soffan och slappa men efter ett tag blir det ganska uttråkande. Nu ska jag se några avsnitt av one tree hill :D Sen ska jag plugga :( 




/fffriida :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit affär ? :)
 Bik bok
 Gina tricot
 H&m
 Jc
 Monki
 Zara
 Top shop
 Någon annan :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards