tiiephondendarablondinfrida

Alla inlägg under februari 2010

Av friida - 28 februari 2010 17:10

   Nu har jag kommit hem från Stockholm , och just nu bläddrar jag runt på Spotify och Facebook :) I mina öron dunkar just nu låtar av La rocca ;) I morgon börjar skolan igen och det är inget hitt , men iaf så äre halvdag (Y) 

    Tona håret i går,så en bild på det ! 

La rocca (Y)

Av friida - 27 februari 2010 08:51

                     Nu är jag med och tävlar om att vinna ett presentkort från                              accessoarShoppen.se  , gå in på fokis.se och anmäl dej du med! :)




/f'

Av friida - 23 februari 2010 17:00

         Nu kan man vinna fokis outfit från Kii.se

                          Jag tycker att du  oxå ska vara med så gå in på fokis.se :) 



/f'

Av friida - 23 februari 2010 15:09

Tjjeeenaare bloggen ! ;D 

Igår vid lunch drog jag till Hanna där hade vi mys dag och såg första avsnitten av The O.C Sen sov jag där och i morse blev det en shoppaholics bekännelse :) 

Ikväll blir det os framför tv:n och imorgon hoppas jag att jag ska klippa håret , så att jag kan färga det på lovet  :) 





/f'


Av friida - 22 februari 2010 17:19

hej bloggen (:


Nu var det längesen jag skrev... Menmen, nu är

jag iallafall här !:)


Sitter just nu hemma hos Hanna, och vi gör typ ingenting.

Idag har vi haft ''OC-marathon'', vi har kollat på första

säsongen av O.C


hej då!:D

/f


Av friida - 6 februari 2010 14:42

     tjillenixen ;)  Igår var det skolan , sen åkte jag med Elina till hennes stall och sen hem till henne och dit kom Hanna & Felicia. Då lagade vi mat och gjorde oss i ordning , sen åkte vi spark till gårn och där träffa man alla roliga och hade kul. Sen hem till Elina och sova där , och vi hade lika kul som vanligt:) Nu sitter man vid datorn och väntar på att Kusinen ska komma , i morgon kommer det bilder från gårdagen :)    Jag idag :) 


/f 

Av friida - 2 februari 2010 19:37

Hej bloggen ! Nu är det redan , tisdag kväll :)  Dom två skoldagar som gått , har gått jätte fort :D Nu längtar jag till helgen , då jag på fredagen ska sova hos Elina med tjejerna oxå tror jag och på söndag sover kusin här :D 


                        Nu har jag gjort en omröstning på bloggen så rösta ;) 

                                     Det kan ni göra här ------------->



/ffriiiidaa'§ 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit affär ? :)
 Bik bok
 Gina tricot
 H&m
 Jc
 Monki
 Zara
 Top shop
 Någon annan :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards